Kreszblog

Nem tudod, hogy egy adott táblázás mit akar jelenteni?
Nem tudod, hogy egy adott helyen mennyivel szabadna menni?
Nem tudod, hogy melyik sávban kellene menned?
Megbüntettek valahol, de nem érzed jogosnak?

Írd le minél részletesebben a helyszínt, csinálj képeket, és küldd el nekünk a kreszblog@gmail.com címre!
Világítsunk rá az értelmezhetetlen, s így betarthatatlan szabályozásokra, és ne hagyjuk, hogy hibás szabályokat akarjanak velünk betartatni!

Linkblog

Könyvjelző

Hirdetés

Szabálytalan-e?

2011.08.04. 11:56 :: Veszélyes Lejtő

Léda küldte el nekünk az alábbit véleményezésre:

 

 

Megbüntettek a közterületesek, a 40 § 1. bekezdése alapján. Írtam nekik, hogy ez egy egyirányú utca és lehet bal oldalon állni.. :) Elismerte a jogász, hogy tévedett a közterületes úr, mert egyirányú utcában meg lehet állni, bal oldalon. Persze akkor is fizessem ki a 20 000Ft-ot. Kértem, hogy magyarázza meg nekem , hogy milyen szabályt is sértettem meg! Hiszen nincs tábla ami tiltaná, hogy megálljak itt, nem ajárdán állok, hiszen a felfestés előtt van az autóm, onnan indul a bicikli út is, illetve a gyalogos út is… Azt mondta, hogy a rendőrség útkereszteződésnek fogja minősíteni.. Kérdem miért?? Hiszen bal oldalon egy tér van, nem jár autó! Akkor hogy lehet útkereszteződés?? Nem tudott válaszolni a közterületesektől senki, csak annyit tudtak, mondani, hogy fizessem ki a csekket! A képen én is látszódom, mert a kisfiamat vittem 10 m-re az autómtól, mert indultak a táborba, én pedig dolgozni, illetve az autóm járt, benne minden személyes holmim.. L Mérges vagyok , hogy 2 perc miatt 20 000Ft –ot akarnak kifizettetni, úgy , hogy nem kapok tőlük magyarázatot, hogy milyen szabályt sértettem meg!

Legyenek olyan kedvesek, hamar válaszolni, hogy befizessem –e jogos-e a pénzbírság??

Kedvességüket előre is köszönöm!

Nos, annak a paragrafusnak valóban nincs sok köze az ügyhöz, amire hivatkoztak.
Ellenben ott téved a kérdező, hogy nem feltétlenül kell autó ahhoz, hogy egy kereszteződés kereszteződés legyen.

Út: a gyalogosok és a közúti járművek közlekedésére szolgáló közterület (közút), illetőleg magánterület (közforgalom elől el nem zárt magánút).

Persze ha ingyen lehet fellebbezni, akkor egy próbát megérhet, hátha megunják, ha már egyszer nem képesek értelmes indokkal büntetni, de alapvetően nekik lesz igazuk.

Szólj hozzá!

Címkék: büntetés várakozás

A bejegyzés trackback címe:

https://kresz.blog.hu/api/trackback/id/tr583124987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása